Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Forum gry AIDA Strona Główna

Forum Forum gry AIDA Strona Główna » Wasze propozycje » Rasy Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 9:39, 18 Mar 2006
Aschelia
paź

 
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


ok niech bedzie tez to ejst dobre dla mroczne krasnoluda jeszcze zdaze do NE Razz tylko jest problem bo int i sila woli jest zalezna od tego jaka klase wybierzesz....a wiec bedzie trzeba pozmieniac trosze AP ale narazie ejst dobrze ide zrobic krasnoluda mrocznego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:01, 21 Mar 2006
Illidan
giermek

 
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kil'Jaeden


Nieumarli są istotami, które po śmierci powróciły do „życia”. Pałają oni nienawiścią do wszystkich żyjących. Nie dzierżą światła w każdej jego postaci. Stwory te są odporne na trucizny, paraliż, uśpienie oraz wszelkiego rodzaju choroby. Błąkają się w różnych zakątkach świata, często przebywają w miejscu swojej śmierci. Przyczyn ich ponownego „narodzenia się” jest dużo. Jedną z nich jest wskrzeszenie przez nekromantę, mrocznego maga. Po wskrzeszeniu przez niego nieumarli są zazwyczaj pod jego całkowita kontrolą i wykonują jego rozkazy. Mogą oni również powstać ze zła, które zagnieździło się w ich sercach, kiedy jeszcze żyli. Istnieje bardzo wiele rodzajów nieumarłych. Jest to spowodowane tym, że praktycznie wszystko, co żyje, może zostać przywrócone do „życia” za pomocą nekromancji.

Siła: 4
Wytrzymałość: 2,5
szybkość: 2
siła woli: 2
inteligencja: 3,5
zręczność: 3

klasy dla nieumarłych:

Cienie – zbudowane są z żywej ciemności. Są one bardzo niebezpieczne, ponieważ nie można ich zauważyć. Zaczynają być widoczne dopiero w jasno oświetlonych pomieszczeniach, których bezwzględnie unikają. Ich ataki są błyskawiczne. Dotyk cieni powoduje wewnętrzny chłód niebytu. Jeżeli nie chcemy spotkać się z jakimkolwiek cieniem, musimy strzec się ciemności.

* za 1AP cień otzrymuje +1 szybkości,
* nie może nosić cięzkich zbroji,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Ghule – istoty te wyglądają prawie identycznie jak ich pierwsze wcielenie (różnią się ciemnymi plamami na ciele i wyłaniającymi się powoli kośćmi). Legenda głosi, że stajemy się ghulami, gdy skosztujemy mięsa człowieka lub przedstawiciela innej, rozumnej rasy. Spotkać je możemy głównie na cmentarzach oraz polach bitew. Spowodowane jest to tym, że żywią się oni zwłokami zmarłych. Ghule są dzikie i przebiegłe. Jeżeli po zabiciu, ofiara ghula nie zostanie skonsumowana, może stać się taką istotą.
* -0,5 szybkości na poziom, ale otzrymuje +0,5 do wytrzymałośći
* po każdej wygranej walce regenerują się całkowicie z powodu pożerania ciał,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Mumie – zmumifikowane zwłoki przywrócone do życia za pomocą czarów. Ich wysuszone ciała pokryte są wiekowymi bandażami, które nierzadko są skamieniałe. Mumie nie roztaczają wokół siebie odoru zgnilizny, co jest wyjątkiem wśród nieumarłych. Zwiastunem ich nadejścia może być zapach przypraw. Ich krok jest chwiejny i powolny, wzbogacany ponurym jęczeniem. Są one strasznie bezlitosne i wytrwałe w dążeniu do celu. Walczą za pomocą potężnych uderzeń pięściami. Są wyjątkowo wrażliwe na ogień. Mumie można spotkać na każdej pustyni, gdzie trwają jako strażnicy skarbów ukrytych w grobowcach i świątyniach.

* -0,5 szybkości i wytrzymałości na poziom,
* +0,5 siły i siły woli na poziom,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Szkielety – ożywione kościotrupy przybrane w szczątki swych ubrań z poprzedniego życia. W ich oczodołach żarzą się czerwone ogniki. Szkielety potrafią wykonywać tylko i wyłącznie rozkazy swych twórców. Atakują oni tak długo, aż same nie zostaną zniszczone lub nie zwyciężą. Są całkowicie odporne na zimno, a broń kłująca i tnąca nie zadaje im zbyt dużych obrażeń.

* +1 do wytrzymałości na poziom,
* -0,5 do inteligencji i siły woli na poziom,
* 2x szybciej zdobywają umiejętności do uników,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Wampiry – drapieżnicy polujący nocą. Są związani z trumnami oraz z ziemią z ich grobów. Wyglądają jak za życia. Ich ubiór jest elegancki i bogaty – prawdziwa arystokracja pośród nieumarłych. Nie mają cieni, ani odbić w lustrze. Odstraszyć ich można za pomocą czosnku, luster oraz świętych symboli, na przykład krucyfiksów. Nie mogą oni również przechodzić przez płynącą wodę. Wampiry mogą zostać zabite przez wbicie w ich serce osikowego kołka, a następnie odcięcie głowy.

* odzyskują połowę obrażeń zadanych wrogom,
* +0,5 siły i szybkości na poziom,
* nie mogą nosić ciężkich zbroji,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Widma – są zrodzone ze zła i mroku. Nienawidzą żywych i światła słonecznego. Posiadają w miarę humanoidalne kształty. Zamiast oczu maja parę czerwonych, świecących punkcików. Czasami mogą być opancerzone i uzbrojone. Są wyczuwane przez zwierzęta z odległości dziewięciu metrów.

* obrażenia od broni białej zmiejszone o połowę,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Lisze- jest magiem, który w momencie swojej śmierci (lub jeszcze za życia, by osiągnąć potęgę i nieśmiertelność) , za pomocą ogromnej mocy magicznej pozostał na ziemi i stał się nieumarłym, zaklinając swoją duszę w dowolny przedmiot (zwany relikwiarzem, naczyniem duszy lub filakterium), mający zwykle kształt małego pudełka lub biżuterii). Warto dodać, że sam rytuał jest bardzo niebezpieczny, częściej kończy się śmiercią nekromanty niż przemianą. Poprzedzać go muszą lata spędzone odpowiednich rytuałach i zaklęciach, których opisy można znaleźć w najmniej dostępnych miejscach świata, w księgach starszych niż wiele istnień. Jednak rytuał wart jest tego. Licz jest bardzo trudny do pokonania, ponieważ poza wielką potęgą, jest prawie nieśmiertelny; nie da się go zabić niszcząc ciało. Zgładzić licza można tylko niszcząc przedmiot, służący jako "więzienie" dla duszy.

* +0,5 do inteligencji i wyttzymałości na poziom,
* 2x szybciej zdobywają umiejętności do rzucania czarów i alchemii,
* nie mogą nosić zbroji,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Wilkołaki- człowiek, który został ugryziony przez władcę wilkołaków- Fenrir'a Greyback'a i przemieniony w niego. Był groźny wszystkich stworzeń, gdyż atakował je w morderczym szale. Skuteczną metodą obrony przed wilkołakiem było mieć przy sobie coś srebrnego, gdyż stwór ten nienawidził srebra. Wilkołaka, nie można było zranić żadną klasyczną bronią. Chyba, że użyto srebrnego ostrza. Taka broń powodowała natychmiastowy powrót do ludzkiej postaci. Wszelako należało uważać przy polowaniu na wilkołaka, gdyż jego ukąszenie sprawiało, że ukąszony również stawał się wilkołakiem, podwładnym tego, który go ukąsił. Zabicie pierwotnego nosiciela (zwanego przywódcą lub "alfą") nierzadko zwalniało z klątwy (lub choroby, zależnie od podejścia) wszystkich przez niego ukąszonych.

* obrażenia od broni białej zmiejszone o 80%,
* -1 do intelignecji,
* po śmierci nie traci nic XP za wskrzeszenie.

Golem istota utworzona z gliny na kształt człowieka, ale pozbawiona duszy,posiada również zdolności mowy.
Golemy są budowane przez Największego z Bogów. Ogólnie uważa się ,iż zostało tchnione w niego życie za pomocą liter alfabetu Bogów napisanych krwią Najwyższego. Wielu śmiertelników stara sie zbudować takiego golema, ponieważ ma niebywałą siłe jednakże łatwiejszym zadaniem jest oswojenie go co jest niemal niemożliwe ze względu na niego niebywałą siłe, a aby stworzyć Golema potrzebna jest znajomość pisma Boskiego, które nie zostało przekazane żadnej żywej istocie.

Siła: 4,5
Wytrzymałość: 4,5
szybkość: 2
siła woli: 2
inteligencja: 1
zręczność: 1

Medusa posiadała węże na głowie zamiast włosów, spojrzenie jej zamieniało żywe istoty w kamień. Jedynym lekiem na to są łzy jednorożca. Jest tak piękna, że zakochują się w niej nawet Bogowie. Dziecinnie łatwo potrafi zdobyć serca zwykłego śmiertelnika.
Medusy nie są zbyt silne, ani wytzrymałe, jednakże są przebiegłe i bardzo inteligętne. Zazwyczaj sięgają 150-170cm wzrostu.

Siła: 2
Wytrzymałość: 2
szybkość: 4
siła woli: 2
inteligencja: 3
zręczność: 4

Ifrit zły duch, demon powstały z czystego ognia bez dymu. Szczególnie złośliwy i niebezpieczny, najpotężniejszy pośród dżinnów.
Posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne, mogą jednak przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiają one wrogie człowiekowi siły natury. Są mieszkańców pustyni.
Ochronę przed złymi demonami dają amulety na, których bylą napisane była tajemna formuła zaklęcia wypisano krwią jednego z ifritów. Wyrózniają się wysokim wzrostem ( 2-2,5m) oraz Potężną mocą

Siła: 3
Wytrzymałość: 3
szybkość: 3
siła woli: 3
inteligencja: 4
zręczność: 1

klasy:

Rycerz Śmierci cos w stylu barbarzyncy ale dla nieumarlych i fajneij brzmi ;P,
Łowca Demonów (pasowałby do mojego illidana z wc3 Twisted Evil ),
Nekromanta (to samo co u maga ale moznaby podzielic magie na czarno i "biala" i kazdy by w innej sie specjalizowal ;P),
Amazonka (specjalizuje sie w walce na odleglosc, czyli moznaby podzielic sile ataku na odl. i z bliska)
Inkwizytor ( innteligentny wojownik + wysoka sila woli)
Mag bitewny ( polaczneie maga i woja)
Paladyn ( święty wojownik ;P)

heh mysle ze chociaz jeden sie przyda ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Illidan dnia Sob 14:29, 25 Mar 2006, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:45, 22 Mar 2006
Logdan
Król forum

 
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


aida niechodi to poco rays wymyslasz??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:54, 22 Mar 2006
Aschelia
paź

 
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


po 1 dobrze ze wymysla wtedy bedzie na was czekala lepsza aida
po 2 dal to jak aida jeszcze dzialala


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:32, 23 Mar 2006
Kpso
giermek

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puerto Ryko


Aschelia cala nadzieja w tobie, tzn licze, ze niedlugo uda sie otworzyc na nowo aide....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:35, 24 Mar 2006
Sayeth
Gość

 


A oto moje propozycje Very Happy

Cienie, to jedna z najbardziej tajemniczych ras. Nikt nie wie skąd się wzięły, ani dokąd podążają. Plotki mówią, że znikną tak szybko jak się pojawiły, choć wielu nie daje im wiary. Nikt nie wątpi w ich zdolności magiczne. Właśnie one są ich atutami. Nie lubią tłoku i unikają innych istot. Są astralnymi formami życia. Fakt, że nie mają ciała nie sprawia, że moga przechodzić przez ściany, czy przenikać przez inne organizmy! Nie mają też zdolności znikania. Zawsze są widoczne, w formie mgły. Mogą też dotykać lub przenosić przedmioty, tak jak postacie będące istotami cielesnymi. Zwykle mierzą 165-190cm. wzrostu.
Za jeden AP Cień dostaje:
Siła: 1.5
Wytrzymałość: 2.0
szybkość: 2.5
siła woli: 2.5
inteligencja: 3.0
zręczność: 2.5

Rusałki, to rasa, która zapisała się na kartach historii jako przepiękne istoty. Legendy głoszą, że pochądzą one z leśnych potoków i jezior. Zawsze utożsamiały się z wodą i naturą, dlatego często nazywa się je "matkami natury". Lubieją nosić wieńce na głowach i powłuczyste szaty. Nie są zbyt wysokie, mierzą około 160-175cm. wzrostu. Jeżeli chodzi o cechy charakteru, to są bardzo aroganckie i ambitne, przez co nie są zbyt lubiane przez inne rasy. Nie tolerują istot, które całe dnie spędzają na piciu piwa w karczmie. Bardzo nie lubią alkoholu. Mają ogromne zdolności magiczne, przez co często zostają magami.
Za jeden AP Rusałka dostaje:
Siła: 1.0
Wytrzymałość: 2.5
szybkość: 2.0
siła woli: 2.5
inteligencja: 3.0
zręczność: 2.5

Krwawi Orkowie, słyną ze swej siły, zręczności i waleczności. Przez inne rasy uważani są za obiboków i uparciuchów, ale jeżeli chodzi o bitke, zawsze są skorzy do walki i nigdy nie odmówią pojedynku. Wśród nich znane sa przypadki przyjacielskich potyczek pomiędzy sobą. Zawsze są ciekawi tego, kto jest silniejszy. Ich atutami są siła i zręczność, więc lepiej nie zadzierać z uzbrojonym orkiem. Jeżeli chodzi o ich wygląd to są dość umieśnieni i wysocy. Przeważnie mierzą 165-180cm. wzrostu.
Za jeden AP Krwawy Ork dostaje:
Siła: 3.5
Wytrzymałość: 2.5
szybkość: 3.0
siła woli: 1.5
inteligencja: 1.5
zręczność: 2.5
PostWysłany: Pią 1:54, 24 Mar 2006
Gość

 


Gdyby jakaś rasa z tych które podałąm się powtórzyła, to zawsze można skożystać z mojego opisu rasy Smile
PostWysłany: Sob 12:30, 25 Mar 2006
Gość

 


dobre poysly Sayeth napewno wykorzystam rusalke i orka ale cienia juz mam :Pbrawo :]
Rasy
  Forum Forum gry AIDA Strona Główna » Wasze propozycje
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin